Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Retourinformatie

    Bedenktijd en Retour
    Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben.
    Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren per email of in je account. Nadat je ons op de hoogte hebt gesteld van je retour, heb je nog 14 dagen de tijd om het pakket naar ons terug te sturen.

     

    Hoe werkt het retourneren.

    1. Het retourformulier download je via de knop onderaan deze pagina en print je die vervolgens uit.
    2. Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in en sluit deze bij in de doos.
    3. Zorg ervoor, dat het artikel voorzien van de kaartjes in de originele verpakking, inclusief alle onderdelen, schoon, ongebruikt en goed verpakt wordt zodat wij het artikel weer in goede staat in ontvangst mogen nemen.
    4. Print een label uit via ons retourportaal (€5,50). Vul je postcode en ORD(nummer) in. (nummer inclusief ORD)
    5. Plak het label op de doos en geef je pakket af bij een PostNL of DHL punt bij je in de buurt en bewaar je verzendbewijs goed.
    6. Zodra wij je pakket hebben ontvangen en verwerkt in ons systeem, ontvang je van ons een bevestiging. We streven ernaar dat je binnen 14 dagen je geld weer op je rekening hebt staan, waarmee je hebt betaald in de shop. Meestal is dit sneller.
    7. Stuur je de hele bestelling terug, dan ontvang je het totale aankoopbedrag weer terug op je rekening. Dus ook de eventuele verzendkosten van je originele bestelling. De verzendkosten voor het terugsturen zijn wel voor je eigen rekening.
    8. Stuur je een deel van de bestelling terug, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van deze artikelen terug. Je krijgt in dat geval niet de eventuele verzendkosten van je originele bestelling terug.
    9. Het terugsturen van (een deel van) je bestelling is op eigen risico. Bewaar het afleverbewijs dus goed tot je pakketje bij ons is aangekomen en verwerkt.

     

     
     
     
     

    Wat is de status van mijn retour?

    Met de track en trace code, die je ontvangt zodra je een label hebt aangemaakt in ons retourportaal, kun je je pakket heel eenvoudig volgen en zien of en wanneer het pakket bij ons is aangekomen.

    Zodra wij je retour ontvangen hebben, ontvang je een bevestiging via de mail. We nemen je retour altijd zorgvuldig in behandeling en dit kan tot 48 uur na ontvangst duren.

    Wil je graag meer weten over je retourzending? Neem dan contact op met de klantenservice.

     

    Mijn product is defect of incompleet geleverd.

    Dat is heel vervelend en willen je graag hiermee helpen.

    Als je bestelling kapot of incompleet is, dan lossen we dit graag zo snel mogelijk voor je op! Neem daarom binnen 2 dagen na ontvangst van je pakket contact op met de klantenservice. Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven, en overleg samen met ons welke oplossing het beste past bij de situatie.

    Heb je het idee dat je niet alles van het product hebt ontvangen of is het product niet het product dat je besteld hebt?  Neem dan contact op met de klantenservice en meld ons wat er niet goed is gegaan. Samen beoordelen we een passende oplossing, dat het beste past bij de situatie.

    Uitzondering:

    Wanneer het artikel is gebruikt of wanneer het product niet meer in zijn originele verpakking zit, kunnen we het helaas niet retour nemen. Wanneer je dus een ritje hebt gemaakt met je nieuwe barebackpad of hoofdstel dan kun je die niet meer retourneren.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Als je onze site gebruikt, krijg je van ons cookies! By using our site you get cookies! Manage cookies