Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Retourinformatie

      Bedenktijd en Retour
      Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen houden.
      Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren per email of in je account. Nadat je ons op de hoogte hebt gesteld van je retour, heb je nog 14 dagen de tijd om het pakket naar ons terug te sturen.

       

      Hoe werkt het retourneren.

      1. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket bij ons aan via de mail.*
      2. Download het retourformulier via de knop onderaan deze pagina en print deze vervolgens uit.
      3. Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in en sluit deze bij in de doos.
      4. Zorg ervoor, dat het artikel voorzien is van de kaartjes, in de originele verpakking, inclusief alle onderdelen, schoon, ongebruikt en goed verpakt terug wordt gestuurd. Houd er rekening mee dat er kosten in rekening kunen worden gebracht indien hier niet aan wordt voldaan.
      5. Frankeer het pakket voldoende. Dit kan bij de dichtsbijzijnde pakket punt van PostNL, DHL,DPD of online. Zorg dat je een verzendbewijs ontvangt, als bewijs van verzending. 
      6. Zodra wij je pakket hebben ontvangen nemen wij deze in behandeling. We streven ernaar om binnen 10 dagen je geld weer op je rekening hebt staan, waarmee je hebt betaald in de shop. Heb je aangegeven om het product te ruilen, dan sturen wij je kosteloos het nieuwe product toe, zodra wij de retour hebben ontvangen.
      7. Stuur je de hele bestelling terug, dan ontvang je het totale aankoopbedrag terug op je rekening. Dus ook de eventuele verzendkosten van je originele bestelling. De verzendkosten voor het terugsturen zijn wel voor je eigen rekening.
      8. Stuur je een deel van de bestelling terug, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van deze artikelen terug. Je krijgt in dat geval niet de eventueel betaalde verzendkosten van je originele bestelling terug.
      9. Het terugsturen (of een deel) van je bestelling is op eigen risico. Bewaar het afleverbewijs dus goed tot je pakketje bij ons is aangekomen en verwerkt.

       

      *Wij zijn niet verplicht om retouren te accepteren die niet binnen 14 dagen bij ons zijn aangemeld of met gebruiksporen worden geretourneerd (exclusief de huur artikelen).

       

       
       
      Veel gestelde vragen:
       
      1. Ik heb geen printer hoe kan ik retourneren?
       
      Als je niet in het bezit bent van een printer, schrijf op de pakbon welke artikelen je retour stuurt of je wilt ruilen en of je geld terug wilt ontvangen. 
      Bij het pakketpunt kun je het pakket laten versturen naar ons adres tegen de standaard portokosten.

       

      Wat is de status van mijn retour?

      Met de track en trace code, kun je je pakket heel eenvoudig volgen en zien of en wanneer het pakket bij ons is aangekomen.

      Zodra wij je retour ontvangen hebben, ontvang je een bevestiging dmv een creditfactuur of een track en trace code. We nemen je retour altijd zorgvuldig in behandeling en dit kan tot 48 uur na ontvangst duren.

      Wil je graag meer weten over je retourzending? Neem dan contact op met de klantenservice.

       

      Mijn product is defect of incompleet geleverd.

      Dat is heel vervelend en willen je graag hiermee helpen.

      Als je bestelling kapot of incompleet is, dan lossen we dit graag zo snel mogelijk voor je op! Neem daarom binnen 2 dagen na ontvangst van je pakket contact op met de klantenservice. Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven, en overleg samen met ons welke oplossing het beste past bij de situatie.

      Heb je het idee dat je niet alles van het product hebt ontvangen of is het product niet het product dat je besteld hebt?  Neem dan contact op met de klantenservice en meld ons wat er niet goed is gegaan. Samen beoordelen we een passende oplossing, dat het beste past bij de situatie.

      Uitzondering:

      Wanneer het artikel is gebruikt of wanneer het product niet meer in zijn originele verpakking zit, kunnen we het helaas niet retour nemen. Wanneer je dus een ritje hebt gemaakt met je nieuwe barebackpad of hoofdstel dan kun je die niet meer retourneren. Een artikel passen mag natuurlijk wel, maar je mag het niet gebruiken als je het retour wilt sturen

      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking

      Als je onze site gebruikt, krijg je van ons cookies! By using our site you get cookies! Manage cookies