• Incl.Excl.
    BTW
  • Klantenservice
    0
    Sluiten

    Categorieën

    Filters

        Retourinformatie

        Bedenktijd en Retour
        Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen houden. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden bij ons aan te melden per email of in je account. Nadat je ons op de hoogte hebt gesteld van je retour, heb je nog 14 dagen de tijd om het pakket naar ons terug te sturen.

        Hoe werkt het retourneren.
        1. Meld je retour bij ons aan via de e-mail of in je account*
        2. Download het retourformulier.
        3. Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in en sluit deze bij in de doos.
        4. Zorg ervoor, dat:
          • de kaartjes niet zijn verwijderd van het artikelen
          • indien mogelijk, de artikelen in de originele verpakking zitten
          • alle onderdelen worden meegestuurd, denk aan o.a. passanten en teugels.
          • de artikelen schoon, ongebruikt en goed verpakt terug wordt gestuurd.
          • het retour formulier bij in de doos zit.
          • Houd er rekening mee dat er kosten in rekening kunnen worden gebracht indien hier niet aan wordt voldaan.
        5. Frankeer het pakket voldoende, je betaalt zelf de kosten voor het retour sturen.. Dit kan bij de dichtstbijzijnde pakket punt van PostNL, DHL, DPD of online bij deze vervoerders. Zorg dat je een verzendbewijs ontvangt, als bewijs van verzending.
        *Jouw herroepingsrecht vervalt op het moment dat je retour niet binnen 14 dagen bij ons is aangemeld of met gebruik sporen word geretourneerd (uitgezonderd de huur artikelen).

        Zodra wij je pakket hebben ontvangen nemen wij deze in behandeling. Indien aan de voorwaarden van het retourneren (punt 4) wordt voldaan wordt je geld binnen 10 dagen, nadat wij je retour hebben ontvangen, teruggestort op de rekening waarmee is betaald in de webshop. 
         
        Heb je aangegeven om het product te ruilen, dan ontvang je van ons een nieuwe factuur met het geruilde artikel met de eventuele verzendkosten.

        Stuur je de hele bestelling terug, dan ontvang je het totale aankoopbedragterug op je rekening. Dus ook de eventuele verzendkosten van je originele bestelling. 

        Stuur je een deel van de bestelling terug, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van deze artikel(en) terug. Je krijgt in dat geval niet de eventueel betaalde verzendkosten van je originele bestelling terug. Vallen de producten die je houd onder de gratis verzendkosten drempel, dan wordt de verschuldigde verzendkosten ingehouden van het terug te ontvangen bedrag. 
         
        Het terugsturen (of een deel) van je bestelling is op eigen risico. Bewaar het verzendbewijs dus goed tot je pakketje bij ons is aangekomen en verwerkt.
         
         
         
        Veel gestelde vragen:
         
        1. Ik heb geen printer hoe kan ik retourneren?
         
        Als je niet in het bezit bent van een printer, schrijf op de pakbon welke artikelen je terug stuurt en of je ruilt of je geld terug wilt ontvangen. 
         

        2. Wat is de status van mijn retour?

        Met de track en trace code, kun je je retour heel eenvoudig volgen en zien of en wanneer het pakket bij ons is aangekomen.
        Wil je graag meer weten over je retourzending? Neem dan contact op met de klantenservice.

        3. Mijn product is defect of incompleet geleverd.

        Dat is heel vervelend en willen je graag hiermee helpen.

        Als je bestelling kapot, incompleet of met een defect is ontvangen, dan lossen we dit graag zo snel mogelijk voor je op! Neem daarom binnen 2 dagen na ontvangst van je pakket contact op met de klantenservice. Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven, en overleg samen met ons welke oplossing het beste past bij de situatie.

        Heb je het idee dat je niet alles van het product hebt ontvangen of is het product niet het product dat je besteld hebt?  Neem dan contact op met de klantenservice en meld ons wat er niet goed is gegaan. Samen beoordelen we een passende oplossing, dat het beste past bij de situatie.

        Uitzondering:

        Wanneer het artikel gebruik sporen, vervuild, beschadigd of niet meer in originele staat is, kunnen wij het artikel helaas niet terug nemen. Wanneer je dus een ritje hebt gemaakt met je nieuwe barebackpad of hoofdstel dan kun je die niet meer terug sturen en vervalt je retourrecht. Een artikel passen mag natuurlijk wel, maar je mag het niet gebruiken als je het terug wilt sturen.

        Vergelijk 0

        Voeg nog een product toe (max. 5)

        Start vergelijking

        Als je onze site gebruikt, krijg je van ons cookies! By using our site you get cookies! Manage cookies