Retourinformatie
Hoe werkt het retourneren.
- Meld je retour bij ons aan via de e-mail of in je account*
- Download het retourformulier.
- Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in en sluit deze bij in de doos.
- Zorg ervoor, dat:
- de kaartjes niet zijn verwijderd van het artikelen
- indien mogelijk, de artikelen in de originele verpakking terug sturen
- alle onderdelen worden meegestuurd, denk aan o.a. passanten en teugels.
- de artikelen schoon, ongebruikt en goed verpakt terug wordt gestuurd.
- het retour formulier bij in de doos zit.
- Houd er rekening mee dat er kosten in rekening kunnen worden gebracht indien hier niet aan wordt voldaan.
- Frankeer het pakket voldoende, je betaalt zelf de kosten voor het retour sturen.. Dit kan bij de dichtstbijzijnde pakket punt of online op de website van een vervoerder. Zorg dat je een verzendbewijs ontvangt, als bewijs van verzending.
Zodra wij je je retour hebben ontvangen nemen wij deze in behandeling. Indien aan de voorwaarden van het retourneren (punt 4) wordt voldaan wordt je geld binnen 10 dagen, nadat wij je retour hebben ontvangen, teruggestort op de rekening waarmee is betaald in de webshop.
Stuur je een deel van de bestelling terug, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van deze artikel(en) terug. Je krijgt in dat geval niet de eventueel betaalde verzendkosten van je originele bestelling terug. Vallen de producten die je houd onder de gratis verzendkosten drempel, dan wordt de verschuldigde verzendkosten ingehouden van het terug te ontvangen bedrag.
2. Wat is de status van mijn retour?
3. Mijn product is defect of incompleet geleverd.
Dat is heel vervelend en willen je graag hiermee helpen.
Als je bestelling kapot, incompleet of met een defect is ontvangen, dan lossen we dit graag zo snel mogelijk voor je op! Neem daarom binnen 2 dagen na ontvangst van je pakket contact op met de klantenservice. Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven, en overleg samen met ons welke oplossing het beste past bij de situatie.
Heb je het idee dat je niet alles van het product hebt ontvangen of is het product niet het product dat je besteld hebt? Neem dan contact op met de klantenservice en meld ons wat er niet goed is gegaan. Samen beoordelen we een passende oplossing, dat het beste past bij de situatie.
Uitzondering:
Wanneer het artikel gebruik sporen, vervuild, beschadigd of niet meer in originele staat is, kunnen wij het artikel helaas niet terug nemen. Wanneer je dus een ritje hebt gemaakt met je nieuwe barebackpad of hoofdstel dan kun je die niet meer terug sturen en vervalt je retourrecht. Een artikel passen mag natuurlijk wel, maar je mag het niet gebruiken als je het terug wilt sturen.